Sana Güvenerek Çıktık Yola

Sitemi yeni açtım ve ilk olarak bumerang'a kayıt oldum. Bumerang hakkında çok güzel yorumlar okudum. Ve sitem içinde öyle olacağından eminim.

Bumerang şuanda 5 hizmet sunmaktadır. (Bumads teklifleri, ücretsiz tanıtım, yazarkafe, hürlist, şablonlar) Sunmuş olduğu hizmetlerin her biri birbirinden güzel. Bumads teklifleri sayesinde kazanç elde edeceğimiz söyleniyor. Ücretsiz tanıtımlar sayesinde sitemin ücretsiz tanıtımı sağlanacak. Yazarkafe sayesinde sitemin içeriklerini paylaşabileceğim. Ve bu sayede sitemin ziyaretçi sayısını arttıracağım. 

Kısacası bumerang bana şu avantajarı sağlayacak.


  1. Web sitemin trafiğini artıracak. 
  2. Blog yazılarımın okumasını sağlayacak.
  3. Blogumun Google gibi arama motorlarındaki görünürlüklerini artıracak ve daha üst seviyelerde çıkmamı sağlayacak.
  4. Bumads teklifleri sayesinde kazanç elde etmemi sağlayacak.
  5. Gösterilen reklamlar, ziyaretçiler tarafından tıklandıkça sitemin görünülürlüğü artacak.
  6. Hurlist'de yayınlanma hakkı kazanacağım.
Ben ve sitem sana güveniyoruz bumerang :) 

0 yorum:

Yorum Gönder